Biz Kimiz
Bisam Cephe Yapı Sistemleri, 2000 yılından günümüze alüminyum giydirme cephe sistemleri ve alüminyum kapı; pencere sistemleri ile ilgili mimari çözümleri projelendirip üretmekte ve montajını yapmaktadır.

Yurt içinde ve yurt dışında edindiği tecrübe ve uzmanlıkla çok sayıda büyük çaplı ve önemli proje gerçekleştirerek alüminyum giydirme cephe sektörünün öncülerinden biri konumuna gelmiştir. Estetik, ekonomi ve işlevselliği bir arada değerlendirerek yenilikçi, kaliteli, uzun ömürlü ve müşteri ihtiyaçlarına en uygun yapı çözümlerini sunar.

Üretimini İstanbul Silivri'deki fabrikasında gerçekleştiren şirketin alüminyum profil işleme, kompozit levha işleme ve çelik işleme bölümleri bulunmaktadır. Bisam Cephe, Silivri Fabrikası'nda 12.000 m² arazi içerisinde 5.000 m² kapalı alana sahip olup 7.000 m² ilave kapalı alan proje aşamasındadır.

40 kişilik teknik ve idari kadrosu ile yaklaşık 320 kişilik imalat ve montaj kadrosuyla hizmet veren Bisam Cephe, 1 yıl içerisinde 500 ton kapı ve pencere doğraması, 1.200 ton cephe ve 90.000 m² kompozit işleme kapasitesine sahiptir.

Hiçbir zaman hedeflerini Türkiye ile sınırlı tutmayarak dünya pazarında aranan alüminyum giydirme cephe firmalarından biri olma hedefiyle hareket etmektedir. Almanya, Fransa, Türkmenistan, Ukrayna, Romanya, Gürcistan ve Kazakistan başta olmak üzere çok sayıda ülkede projeler gerçekleştirmiştir.

Bisam Cephe, tasarım ve imalat konusunda kaliteyi Avrupa standartlarında gerçekleştirmek, tüm personelin bilgi ve deneyim anlayışını maksimum seviyede tutmak ve tüm müşterilerine sunduğu çözümlerle rakiplerinden güçlü kılacak desteği sağlamak misyonuyla hareket etmeye devam edecektir.
Tarihçemiz
Kurulduğumuz günden bu yana her yıl hizmet kalitemizi ve müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda hizmet çeşitliliğimizi artırmaya, sürekli yeni iş alanları oluşturmaya, hem yurt içinde hem yurt dışında hep daha iyisini yapmaya, daha kaliteli ürün ve hizmetlerle müşteri memnuniyetini sürekli en üst noktada tutmaya özen gösterdik.

Bisam'da Önemli Adımlar:

2000   Bisam Cephe Yapı Sistemleri kuruldu.
2001   İlk yurt dışı projesi Türkmenistan’da gerçekleştirildi.
2002   Aynı anda üç (3) ülkede şantiye kuruldu.
2003   Avrupa’ya ilk kapı ve pencere doğramaları ihraç edildi (Fransa). 
2004   Bir (1) yıl içerisinde eş zamanlı olarak yedi (7) ülkede proje gerçekleştirildi.
2005   ISO 9001 sertifikası alındı.
2006   Romanya’daki ilk proje hayata geçirildi.  
2007   Silivri Fabrikası kuruldu. & İlk BIPV projesi uygulandı.
2008   Silivri bölgesi vergi rekortmenliğinde 7. sıraya yerleşildi.
2009   Bisam Solar’ın kurulumuyla küresel ekonomik krize karşı bir strateji oluşturuldu. & İTO Teknoloji ve İnovasyon Ödülü alındı.
2010   BIPV ve PV sistemlere yatırım yapılmaya başlandı.
2011   İç pazardaki çalışma alanları artırıldı.
2012   Sektörde ilk ERP yazılımı (IFS) kullanılmaya başlandı.
2013   Tüm sistemin IFS entegrasyonu sağlanarak tüm birimler IFS üzerinden çalışır duruma geldi.
2014   Tüm malzemelerin barkodlu ve ayrı paketli olarak montaj sahasına ulaşması sağlandı. & ISO 14001 ve OHSAS 18001 sertifikaları alındı.

Misyon Vizyon

Vizyonumuz; Ürettiği kaliteli, ekonomik ve süratli çözümleri ile dünya pazarında aranan firmalar arasında yer almak, kısacası bir dünya firması olmak.

Misyonumuz; Gerek tasarım gerek imalat konusunda kaliteyi Avrupa standartlarında gerçekleştirmek, tüm çalışanlarının bu standartlarda servis vermesini sağlayacak şekilde bilgi, deneyim ve kalite anlayışını maksimum seviyede tutarak, iş ortağı olarak kabul ettiği tüm müşterilerine alüminyum sektöründe hızlı, kaliteli ve ekonomik çözümler üreterek piyasadaki rakiplerinden güçlü kılacak desteği sağlamak.

Prensiplerimiz

Bisam Cephe, kurulduğu günden bu yana prensiplerinden ödün vermeden hareket etmektedir.

Süreklilik: Geçmiş, geleceğin aynasıdır!

Gerçek başarı; kaliteyi, müşteri memnuniyetini, iş disiplinini ve performansı daim kılmaktır.

Çözüm odaklılık: Pozitif olmakla başlar her şey, yapılabilir ile devam eder!

Müşterilerin anlık değişikliklerine hızlıca adapte olur ve en uygun çözümleri sunar.

Hız: Vakit nakittir!

Hızlı hareket edebilme ve müşteri ihtiyaçlarına hızlı cevap verebilme olmazsa olmazdır.

Güvenilirlik: Sözümüzün arkasındayız!

Bisam, gerçekleştirdiği projelerin tüm sorumluluğunu sonuna kadar üstlenir.

Açıklık: Ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol!

Uzun süreli iletişimin temelinde açıklık vardır.

Proje bittiğinde müşterilerin “Bisam sorumluluğunu aldığı projeyi her zaman en doğru şekilde gerçekleştirir, tam zamanında teslim eder ve sonrasında da ihtiyaç duyduğumuz her konuda yardıma hazırdır.” diyebilmesi için elinden gelenin en iyisini yapar.

Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) Sistemimiz - IFS
ERP Nedir?

ERP, "Enterprise Resource Planning" kelimelerinin kısaltmasıdır. Türkçe’ye genel olarak Kurumsal Kaynak Planlama olarak çevrilmektedir. ERP, satıştan muhasebeye, üretimden insan kaynaklarına, envanter yönetiminden müşteri ilişkileri yönetimine bir işletmenin tüm fonksiyonlarını kapsayan entegre bilgi sistemleridir. ERP, bir kurumun kendi iç süreçlerini bütünleşik bir yapıda gerçekleştirmeye imkan tanırken, kurum sınırları dışına taşarak müşterilere, iş ortaklarına ve tedarikçilere kadar işin tam entegrasyonunu sağlar.

Sektörde ilk ERP kullanımı

Bisam, Türkiye’de faaliyet gösteren ERP yazılım programları arasından özellikle proje yönetimi konusunda üstün bir entegrasyon sağlayan, Türkiye inşaat sektöründe güçlü firmalarla işbirliği yapan, İsveç kökenli global bir yazılım firması olan IFS (Industrial and Financial Systems) ile 2012 yılında anlaşarak, kendi sektörü içerisinde ERP sistemini ilk kullanan firma olmuştur. Yaklaşık 6 ay gibi kısa bir sürede Bisam, tüm süreçlerini yeniden modelleyerek 2013 yılı Ocak ayından itibaren canlı kullanıma geçmiş olup şirketin vizyonu doğrultusunda sistem geliştirmelerine devam etmektedir.

IFS ile anlık takip…

IFS ile birlikte müşterilerimiz kendilerine verilecek kullanıcı adı ve şifreyle internet sitemizden açılacak portalda projelerine ait Günlük Montaj İlerleme Raporu’na erişebilecek ve hangi ürünün nerede olduğunu, sistem kurulumlarının hangi aşamada olduğunu görebilecekler. Böylece onaydan sevkiyata kadar projenin tüm aşamalarını sistemden alacakları raporlarla anlık olarak takip edebilecekler. IFS ile projenin programa uygun şekilde ilerlediği müşteri tarafından da kolaylıkla izlenebilecek.

IFS ile daha kaliteli hizmet…

IFS ile birlikte Bisam;

  • Tüm iş süreçlerini entegre hale getirmiş ve departmanlar arası iletişimi ve bilgi akışını güçlendirmiştir.
  • Bünyesindeki birçok işi sistematize ederek iş gücü kayıplarını minimuma indirmiştir.
  • Atıl stok seviyelerini minimize etmiş ve maliyetlerini kontrol altına almıştır.
  • Taahhüdü altındaki tüm projelerin planlanan zaman ve bütçe aralığında uygulanabilirliğini denetlemeye başlamıştır.
  • Satınalma ve tedarikçi yönetimi süreçlerini iyileştirmiştir.
  • Projelerin süreçlerini, fabrika içerisinde ve şantiyelerdeki ilerlemelerini anlık olarak izlemeye ve raporlamaya başlamıştır.
Bisam, tüm proje süreçlerini IFS ile takip ederek projelerdeki ihtiyaçları zamanında görebilmekte, müşteri taleplerine daha hızlı cevap verebilmekte ve anlık değişikliklere hızlıca adapte olabilmektedir. Tüm bu avantajlar sayesinde artık projelerini daha kolay ve hızlı yönetmekte ve müşterilerine çok daha verimli ve kaliteli hizmet sunmaktadır.

İnsan Kaynakları

Şirketlerin en önemli iş ortakları çalışanlarıdır. Sektöründe öncü ve başarılı bir şirket olmak için işinde uzman ve azimli çalışanlara sahip olmak, onlar için rahat ve gelişime açık bir iş ortamı yaratmak ve tüm çalışanların güçlü bir ekip ruhu içinde çalışmalarını sağlamak şarttır. Bisam olarak biz, kurulduğumuz günden bu güne bunun bilincinde olarak hareket ediyor ve istikrarı bu şekilde yakalıyoruz.

Eğer siz de Bisam’da çalışmak arzusundaysanız, www.yenibiris.com linkinden açık pozisyonları görebilir ve başvurunuzu yapabilirsiniz. Size uygun açık bir pozisyon yoksa, kariyer@bisam.com.tr adresine çalışmak istediğiniz bölüm ve pozisyonu belirten bir ön yazıyla birlikte özgeçmişinizi gönderebilirsiniz.

Tüm başvurular büyük bir gizlilikle değerlendirilir. Açık pozisyonlara yapılan başvurular için uygun olan adaylarla iletişime geçilir. Veritabanımızda saklanan diğer özgeçmişler ise ihtiyaç doğdukça değerlendirilecektir.